lørdag 8. desember 2012

Omsider ferdig

Så ble endelig tubeskjerfet i pelsgarn ferdig. Kl 1215 i natt festet jeg den siste tråden. Jeg har holdt på en god stund med dette skjerfet. Det er ikke så lett å ta opp igjen masker som en mister når en strikker med pelsgarn.
Jeg synes det ble fint, selv om det kanskje var litt lite, men det passer til meg. Nå går jeg og lurer på om jeg skal strikke flere slik at jeg kan legge ut noen for salg på Epla-butikken.


Jeg fikk inn en ordre på noen øredobber og ble jo glad for det. Jeg sendte som vanlig en mail for å bekrefte bestillingen og for å opplyse om sum og ktonr. Jeg har ikke hørt noe fra kjøper, eller sett noe til pengene hun skulle overføre. Kanskje hun syntes det ble vel dyrt med 45 kroner? Øredobbene kostet 25 kroner, men det kommer jo porto i tillegg og det må en jo ta med. Jeg kommer til å vente en uke til og hører jeg ikke noe da, legger jeg ut øredobbene for salg igjen.
Jeg synes selv det er litt trasig når slike ting skjer. Det minste selger burde forvente er en mail fra kjøper, men jeg har altså ikke hørt et pip.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.