torsdag 13. desember 2012

Juletrepynt og julestemning

Da jeg stresset avgårde for å rekke frisør-timen i går, tok jeg meg allikevel tid til å ta 2 bilder. Selv om jeg brukte mobiltelefon og oppløsningen er dårlig, syntes resultatet ble koselig...



Jeg tok også et bilde ute på altanen i dag. Det er enormt med snø der ute nå. Vi får forsøke så godt vi kan å komme ut gjennom altandøren slik at vi kan spa vekk litt snø. Vi har problemer med å få åpnet denne døren pga all snøen...

Den lille "tutten" som stikker opp fra snøen
er en fjøslykt som jeg satte på bordet før
all snøen

Jeg tok meg tid til å lage 2 kremmerhus til juletreet, vi kan jo ikke bare ha kuler. Jeg skal fortsette å lage kurver, men jeg får vente til neste onsdag. Synes de vart litt nusselige jeg, selv om jeg ikke er så flink til sånt. Jeg får mer lim på fingrene enn på kurvene...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.