onsdag 12. desember 2012

Julestemning

Våknet opp til skikkelig julestemning i dag. Snøen laver ned utenfor vinduene. Det er utrolig koselig. Jeg har satt på julemusikk, laget meg en kopp kaffe og koser meg glugg ihjel.



Masse julestemning både ute og inne

I dag skal jeg til frisøren. Må jo få julefrisyren på plass. Jeg ser ut som et takras på hodet akkurat nå. Etterveksten er ganske tydelig. Det går jo bra hvis en har farget håret fra mørkt til lyst, men når det er motsatt er det ikke særlig lekkert. En ser totalt skallet ut.

Det viser seg nå at vi har fått et større problem når det gjelder julebesøket som vi skulle ha hos Mamso. Siste ferje tilbake 1. juledag går ca 1930, eller deromkring. Vi har ikke lyst til å overnatte da vi vil hjem til oss selv senere på dagen. Det ser ut som om vi må utsette besøket til 2. juledag - da går det søndagsruter.

JA TIL UNDERSJØISK TUNNEL/BRO MELLOM ÅRSNES OG GJERMUNDSHAVN SAMT MELLOM VENJANESET HATVIK.

Jeg avskyr å reise med ferger. Det finnes ikke noe som er mer kjedelig i hele verden...


2 kommentarer:

  1. Er du gravid?

    SvarSlett
  2. Ehh??? Hvorfor lurer du på det? Neida, jeg er ikke gravid

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.