søndag 16. desember 2012

Elsker...

... når folk føler seg trampet på tærne uten grunn. Her er det tydligvis en liten tass som fikk kaffen i vrangstrupen da han leste det forrige innlegget mitt. Jeg kan ikke se at jeg skrev noe negativt, men det er alltid noen som leter etter ting å sette fingeren på.
Som sagt før, så er jeg ikke glad i anonyme innlegg som går til personangrep på meg, men dette var så patetisk og lavmål at jeg lot det bli stående. Det er ikke alle som kunne tenke seg å bo på landsbygda og det er heller ikke alle som kunne tenke seg å bo i byene (gud forby...), men fordi jeg foretrekker byen, skal jeg altså bli verbalt lynsjet. Det er akkurat slikt som viser hvor stort bygdedyret kan være enkelte steder...

I'M A BITCH AND I LOVE IT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.