søndag 23. desember 2012

Merkelig fenomen

Uansett hvor gode intensjoner man har, klarer undertegnede ALDRI å bli ferdig med alle gjøremålene før lillejulaften. Jeg håpet at jeg skulle få slappe av i kveld med et glass likør, beina oppi sofaen for å se "Kvelden før kvelden" på NRK, men det ser ut som om det spøker litt for disse planene. Vi er nødt til å dra ut for å handle en pakke med juletrelys til. Derfor har jeg ikke fått pyntet ferdig hele treet. I tillegg har jeg klart å knuse en julekule og et juletre i glass, som skulle henge på treet. Disse to kostet kr 50,- pr stk, så det kan bli dyrt å pynte dette treet.
Jeg har hvertfall fått pyntet ferdig framsiden, så får jeg ta baksiden når jeg kommer hjem igjen.,,

Jeg skal legge ut bilder av det ferdigpyntede treet litt senere, men her er hvertfall litt av pynten.




Jeg sa jeg ikke skulle bruke glitter,
men jeg kom over hvitt glitter på Plantasjen
og fant ut at jeg kunne klippe det opp og
legge det på greinene slik at det ser ut som snø.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.