onsdag 2. mai 2012

Ferdig hos tannlegen...

... hvertfall foreløpig. Jeg skal tilbake på fredag til mer smerter.
Det var ordentlig smertefullt i dag. Det viser seg at jeg i tillegg til at jeg må rotfylle, har en betennelse, som må kureres først. Har hentet antibiotika på apoteket og nå er det en intensiv kur med 6 tabletter pr dag. I tillegg har jeg fått smertestillende. Han fant ut at han ville henvise meg til en spesialist på rotfylling siden jeg har så liten munn (har alltid fått høre at jeg er så stor i kjeften, så dette skjønner jeg ikke. Hehe..)



Prøver å roe nervene ved å lese Agatha Christie...

Nå går jeg og gruer meg. Føler at jeg snart har lyst til å gi opp. Hva er det for en Belsebub som har som oppgave å stikke kjepper i julene for meg hele tiden. Nå blir det ikke henting av Oscar heller. Jeg skal se om jeg får en mulighet til å besøke han rett over helgen. Savner han sånn.

I morgen er det legetime som står på planen og fredag er det som sagt tannlegen igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.