mandag 7. mai 2012

Æh, God morgen

Klokken er nå nærmere ett på dagen og jeg har nettopp stått opp. Neida, jeg har ikke festet, men jeg har perioder da jeg er veldig sliten uten grunn. Jeg har hatt det slik i noen dager nå. Hater å ha det slik. Jeg har ikke tid til å ha det sånn. Jeg får håpe at jeg kommer meg litt utover dagen.

Trøtt Moffeliten

I går våknet vi opp til hagl og snø. Stønn. Først har vi noen dager med nydelig, varmt vårvær, så får vi vinteren kastet i trynet igjen. Er det rart at man blir utspilt? Får håpe at kulden forsvinner snart og at vi får en skikkelig fin forsommer/vår. Nå har vi hatt dritt-sommer i 3 år på rad. Vi FORTJENER 30 varmegrader denne sommeren.

Kom mai du skjønne, milde...???

Den siste tiden har den fine, blå orkideen som jeg kjøpte i vinter begynt å få originalfargen tilbake. Den var jo farget blå før den ble sendt til butikken (kan noen skjønne hvorfor gartneriene gjør sånt?). Jeg regner med at den kommer til å bli helt hvit igjen. Aldri så gale at det ikke er godt for noe. Vi har hatt planer om å kjøpe en hvit orkide til soverommet i lengre tid.

Slik er den nå

Slik var den opprinnelig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.