torsdag 24. mai 2012

Freshe negler og litt til

I dag var endelit turen kommet til neglestudioet. Det gjorde godt å få frisket dem opp da de hadde fått litt hakk etter all smykkelagingen. I tillegg var en negl brukket. Nå er de blitt skikkelig fine. Er som vanlig storfornøyd med arbeidet disse jentene gjør.


Verdt et besøk


Ellers har vi nå fått hagemøblene på plass. Nå mangler vi bare parasoll så er det klart for middager ute på altanen. Det er umulig å sitte på altanen uten parasoll. Det blir fort over 40 grader i solen. Så den håper vi kommer ganske snart.


Det var en koselig dag i sentrum selv om jeg trakket mye frem og tilbake på jakt etter noe å ha under brudekjolen (bilder kommer i morgen).
Jeg var innom Netty i Strandgaten, men gikk ganske fort igjen. Jeg spurte om hjelp til å finne noe som støtter godt og holder inn uten stropper. Siden jeg var veldig usikker, trengte jeg litt hjelp, men det fikk jeg ikke. Hun viste meg stativet der det hang noen bodyer, så forsvant hun. Jeg hadde jo ting som jeg lurte på, men neida. Jeg fikk nok og gikk derfra. Fant heldigvis noe på Lindex, som jeg tror går bra.

Netty i Strandgaten har fått mye skryt, men jeg synes servicen var heller slapp...

Mange som koser seg i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.