søndag 13. mai 2012

Ny dag

Og den er halvgått. Idag er det veldig høstlig ute. Hadde det ikke stått på kalenderen at vi er halveis i mai, hadde jeg trodd at det var oktober. Det er veeeeldig mye høstvær ute. Kraftig vind og regn.

Er det ikke sol ute, så låner man en clipart...

Det er et lite håp om fint vær over neste helg. Vi får klamre oss til dette.


Hadde hvertfall en koselig prat med min gamle far. Må jo oppdatere(s) når det kommer til familiære saker. Håper at de kommer en tur til Bergen i løpet av sommeren.

Jeg tror jeg må til tannlegen igjen. Jeg er besgynt å verke i enda en tann (nr 3). Nå går det på stumpene med økonomien. Når jeg har gått en gang til, har jeg brukt 3 000 kroner på 3 tenner. Jeg planlegger hver eneste måned å få hunden til vetrinær, men det er alltid noe som kommer i veien. Trenger visst et par sponsorer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.