søndag 6. mai 2012

Moffelitens Enten/Eller

By eller land: Absolutt by pga av alle tilbudene og shoppingen

Morgen eller kveld: Kveld

Fisk eller kjøtt: Fisk

Drømmested: Askersund

Siste feriested: Askersund
Siste tur: Biltur til Unneland for å fotgrafere paraglidere
Hund eller katt: Hund

Sommer eller vinter: Sommer

Vår eller høst: Vår
Vennskap eller utseende: Utseende

Shopping eller mat: Shopping

Shopping eller regninger: Shopping (what else...)
Fly eller båt: Båt

Hest eller hund: Hest
Film på tv eller dvd: Dvd (da kan jeg se film når jeg vil...)
Kjæreste eller singel: Kjæreste

Beste venn: Utenom min kjære og Oscar; Michael

Vennskap eller penger: Begge deler, men siden jeg må velge; penger...

Slanking eller god mat: Begge deler, men siden jeg må velge.... GOD MAT


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.