torsdag 10. mai 2012

Trinny & Susannah underkjole

Jeg selger denne underkjolen (str. Small) for kr 300,-. Porto er inkludert.

Bakgrunnshistorie:
Jeg la inn en ordre hos Norsk Ukeblad på denne underkjolen i vinter. Da jeg fikk den, viste den seg å være ALTFOR liten til meg. Jeg sendte den i retur, men fikk den tilbake idag med beskjed om at de ikke godtok returen pga at pakkningen var åpnet.
Jammen HERREGUD altså. Jeg måtte da åpne den for å se hvordan størrelsen så ut...

Denne underkjolen er ikke brukt. Jeg har ikke hatt den på i det hele tatt. Det er umulig for meg å få plass inni den.

Den kostet opprinnelig kr 699,-, så her gjør dere et varp. Legg igjen en meling her, eller send meg en mail på moffeliten.blogspot@hotmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.