onsdag 16. mai 2012

Ouuch...

Er sliten og medtatt. Var hos tannlegen kl 14 i dag. Det gikk veldig bra. Det var en tann som måtte rotfylles og det gjorde han uten at jeg visste om det. Det var på en måte bra det da, men nå verker jeg som besatt. Jeg skal ha meg et par smertestillende, men jeg må innrømme at jeg er skikkelig lei tannleger nå. Jeg skal tilbake den 30. mai, tror jeg det var.
Jeg er temmelig bedøvd enda og nå er klokken snart 1830. Har bestemt meg for ikke å spise noe før bedøvelsen er helt borte. Jeg kjenner ikke leppene mine og er  redd for at jeg kan komme til å bite meg.

 knekke en negl. Nå skal jeg til neglestudioet på mandag, så det var bra den knakk nå og ikke senere, men det er irriterende allikevel.

Uheldige Moffe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.