tirsdag 8. mai 2012

Ny lampe

I kveld var vi en tur på Ikea for å kjøpe ny arbeidslampe til meg. Jeg har allerede en som står på gulvet, men jeg glemmer meg av og til når jeg skal flytte lampen. Jeg har en lei tendens til å dra lampefoten langs gulvet. Det ødelegger jo parketten. Derfor; ny lampe.


Litt dårlig bilde, dette nederste, men den er veldig fin

Jeg oppdaget en ting da vi var inne på Ikea: Mannfolk liker IKKE å shoppe. Måten vi damer handler på kan drive en stakkars mann til vanvidd. Vi liker jo å rusle rundt, kikke på ting, kjenne på ting og prøve ting. Vi bruker glatt et par timer inne på en sånn stor butikk som Ikea.

Egentlig er det uforståelig, hvertfall for undertegnede, at den mannlige delen av befolkningen ikke liker shopping. Jeg kan ikke begripe hvorfor. Er det fordi tingene ikke går fort nok, eller er det mangel på spenning? Hvis jeg har noen mannlige lesere, kan dere forklare dette fenomenet?

Det som er dumt, er jo at undertegnede ikke har noen kvinnelige venner, bare mannlige kompiser, så jeg blir litt frustrert innimellom. Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.