torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen!


I dag skal jeg ta det helt med ro. Det blir ingen tur til sentrum for å se på 17. mai-tog. For det første er det et slit og altfor mange folk dessuten er det surt, kaldt og masse regn. Jeg har heller ikke noe pent å ha på meg.
Jeg skal slenge meg oppå sofaen og se filmer og spise god mat. Det blir fenalår og rømmegrøt. Det gleder jeg meg til.
Ellers verker jeg fremdeles, men det var vel ikke uventet når man har herjet med en tann. Jeg er glad vi er begynt på prosessen med å rotfylle. Jeg våknet kl 0230 i natt og nå er klokken halv seks om morgenen og jeg får ikke sove pga akkurat denne tanna. Jeg tror nok at det kommer til å bli litt soving senere.

Kos dere alle sammen  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.