torsdag 31. mai 2012

S Å sliten

Herlighet hvor sliten jeg er i dag. Nå begynner det å røyne på. Jeg var jo til tannlegen og rotfylte i går. Bare rotfyllingen kom på over 2 000 kr - og da er det i tillegg til utrenskingen som han gjorde forrige gang jeg var der. Det verste er at jeg må en gang til tannlegen for å skifte ut den gamle amalgam-fyllingen i tanna.
Det var også veldig slitsomt å ligge og gape i nesten en time. Jeg har låsninger i kjeven, så det var ekstra smertefult å ligge sånn.

I dag skulle jeg egentlig vært på legesenteret for å ta noen blodprøver. Sist jeg var der, var jeg så vimsete at jeg glemte det. Men jeg orker rett og slett ikke i dag. Jeg har vært i byen hver eneste dag nå i over en uke og nå sier det STOPP.
Ryggen, nakken og skuldrene har låst seg igjen, kjeven verker fordi jeg går og biter tennene sammen hele tiden.

Har faktisk tenkt og tasse rundt i pysjamasen i noen timer til men jeg ser en dvd før jeg går i dusjen. Etterpå får jeg se om jeg orker litt husarbeid.

Beklager all klagingen, men jeg har en skikkelig dårlig dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.