lørdag 2. mars 2013

0 tur

...til Rosendal, hvertfall idag. Jeg var helt ødelagt i går, siden jeg satt oppe hele natten. Kroppen min streiket totalt. Når jeg har mangel på søvn, får jeg en merkelig reaksjon i kroppen. Det virker rett og slett som om jeg har feber. Jeg skjelver, fryser og svetter om hverandre. I tillegg blir jeg svært ustabil psykisk.
Det var synd at jeg satt oppe hele natten forgjeves, men men, sånn er livet. I går kveld klarte jeg også å brekke ene tåen. Jeg ser jo aldri hvor jeg setter foten og klarte å sparke kraftig i et et firkantet stolbein, akkurat på den skarpeste kanten. Det er ikke første gangen jeg har knekt tåen. Første gangen var på Betanien. Jeg skulle gå fra frokost-bordet og gikk bak sidemannen min akkurat mens hun var i ferde med å trekke ut stolen mens hun satt på den. Den andre gangen, knakk jeg en tå bare fordi jeg gikk i noen trange, spisse sko.

Jeg skal pakke til reisen i dag og så drar jeg imorgen istedet. Det var litt dumt at jeg ikke klarer å reise idag. Hadde så lyst til å treffe min svigerinne og tantungene, som var på besøk i Rosendal, men vi får ta oss en tur og besøke dem litt seinere, når det passer for dem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.