fredag 15. mars 2013

Røntgen i går

I går stakk jeg en tur ned på legevakten med den vonde tåen min. Etter å ha ventet i omtrent 1 time, det gikk faktisk veldig fort, slapp jeg inn. Heldigvis viste ikke røntgen-bildene noe brudd, men det er likevel veeeeeldig vondt. Nå har jeg gått rundt med denne hersens tåen i 2 uker og jeg begynner å bli lut lei den.
Egentlig ble jeg litt sur da bildene ikke viste noe brudd, men det er ikke fordi jeg ønsket at tåen var brukket. Det var fordi at det var helt unødvendig å dra ned på legevakten, men aldri så gale at det ikke er godt for noe - jeg fikk hvertfall litt Paralgin Forte slik at jeg kan fortsette å gå uten at det gjør noe særlig vondt.
Jeg er ikke så altfor glad i dette medikamentet, men siden jeg ikke tåler Ibux pga allergi (legen anbefalte faktisk Ibux og Paracett sammen. Trodde de var gått vekk fra dette...). Jeg liker ikke å bli så sløv og rar, så jeg tar ikke mer en 1/4 til 1/2 tablett. Det er jo merkelig at de ikke kan finne opp smertestillende tabletter som er like gode som PF, men uten disse ekle bivirkningene.

Hm. Interessant lesning...

Vente vente...


Endelig ble det tåens tur...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.