søndag 3. mars 2013

Gårsdagens latterkrampe

I går såg vi en veeeeldig skummel film - trodde vi. Det er ikke ofte en skrekkfilm er ufrivillig morsom, men det var denne. Jeg kan ikke skjønne at denne filmen fra 1958 regnes som en klassiker og på listen over Century Classics. Jeg lo sånn at det nesten kom tårer i sofaen, hehe.


Filmen var eksepsjonelt dårlig. Jeg kan ikke kalle prestasjonene til skuespillerne, for gode.

Grunnen til at jeg fikk latteranfall av denne, var da den mannlige skuespilleren tok av seg et tørkle, som han hadde gått med i den siste delen av filmen. Man tror jo at man skulle se et fryktelig monster, men det som dukket opp, var et hode med pjuskete pels og store plastikkøyner som var ment å skremme livet av oss. I tillegg spilte fyren "lommetennis" gjennom halve filmen.

Her er hele filmen for de som er interessert...

Jeg sier ofte at den originale filmen er den beste, men her må jeg ærlig talt innrømme at filmen fra 1986 slår denne ned i støvlene.

Kos dere med filmen som ligger over her. Dette er hele filmen på 1 time og 33 minutter. Jeg er litt spent på hva dere mener om pjuskedyret som dukker opp i slutten av filmen.

Kos dere...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.