torsdag 7. mars 2013

Oppdatering vedr. forumsaken

Nå holder moderator kontinuerlig kontroll på tråden som jeg starter og fjerner alle de stygge kommentarene som er kommet mot meg som person. Pga all mobbingen, har jeg vært nødt til å slette profilen min der og vurderer fortløpende en politianmeldelse. Dette kommer jeg til å ta opp med advokaten min imorgen Jeg vil jo helst unngå dette, men slik som saken utvikler seg nå og påstandene som blir rettet mot meg, er dette noe som jeg sterkt vurderer.

Anmeldelsen er IKKE rettet mot foumet, men mot enkelt-personer.

Denne saken har vært tung for meg, men stikker en hodet frem så må man være klar over at noen kan bite det av.

Det egentllige spørsmålet druknet i alle de stygge kommentarene. Derfor har diskusjonen nå snudd seg i min disfavør. Hva jeg egentlig har gjort galt her, aner jeg ikke. Jeg bare bad om råd i en spesiell sak.

Håper det løser seg i stillhet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.