fredag 1. mars 2013

Ny smykker

Etter kampen om å klare å kare til seg det anhenget, som jeg ville ha, har jeg nå trøstet meg med å lage 2 nye smykker. Jeg tapte budrunden og ble så irritert på dette mennesket som hele tiden overbød meg at jeg ikke fikk sove etterpå. Gjennom natten har jeg strikket på genseren som jeg skal prøve å få til (HJELP!).

Jeg tror jeg skal høre med min snille bror om han kan hjelpe meg med å få lagt inn et slikt budprogram. Denne personen skal jeg slå ned i støvlene i de neste budrundene. Vedkommende har jeg vært i "krig" med tidligere, men jeg synes det er en smule slitsomt å sitte opp en hel natt for å få med seg slutten.

Ove, kan du hjelpe meg?

Nå i morges satte jeg meg til å lage 2 nye smykker. Den ene med en hvit rose, skåret ut i bein (klarte hvertfall å vinne DET budet da). Kjede og lås er i 925s. Jeg synes selv det ble kjempefint, spesielt med låsen som er roseformet.


Det andre smykket er en cameo med bildet av en fjern slektning av meg. Dette bildet har jeg brukt i divese andre smykker også. Bildet av den vakre damen er tatt av fotograf Gabrielsen, som holdt til i Strandgaten her i Bergen i århundreskiftet 1800 - 1900. Bildet er av en super kvalitet. Knallskarpt og mange fine detaljer. Dessverre er det vanskelig å fotografere en sånn cameo pga av glasset som reflekterer så mye lys, men jeg håper dere kan få litt inntrykk av det allikevel. Det ser garantert bedre ut i virkeligheten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.