fredag 29. mars 2013

Ferien er bekreftet

Så har vi sendt bestillingen for rommet vårt til Hotell Norravättern. Blir bestillingen bekreftet får vi en ekstra lang ferie i Sverige i år. 28. juni til 13. juli. JIPPIIIII!!! Vi gleder oss som barn.
Askersund 2011

Grunnen til at vi drar i juni, er at vi har lyst til å få med oss antikk-messen i Åmmeberg, som skjer den 30. juni. Jeg er på jakt etter skåler i lotus-mønsteret, som var så populært på 50- og 60-tallet. Egentlig vil jeg helst ha nye - kan ikke fordra gamle ting pga lukt og jeg vet at de har begynt å produsere dette mønsteret igjen, men jeg kan ikke finne det i noen butikker.
Jeg skal også ha tak i eggeglass og mocca-kopper, men pga av lukten som alltid henger ved gamle ting, får jeg studere disse tingene godt før jeg kjøper.



2 kommentarer:

  1. Hei Wenche - har du sjekket ut denne nettsiden?

    http://www.retroliv.no/

    Ser ut som det er salg på skålene der :-)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.