tirsdag 5. mars 2013

Er jeg allergisk?

Det lurer jeg på. Hver gang jeg kommer inn til Rosendal, begynner nesen å bli tett, øynene klør og renner og halsen svir. Skulle nesten tro at jeg er allergisk mot bygden.
Saken er at det ER et eller annet jeg reagerer på her inne. Min mor har katter, men jeg er ikke allergisk mot dem, det her jeg testet meg for. Jeg finner ikke ut hva det kan være og legen er jo like langt. Han skjønner heller ikke hva det kan være. Det er jo fryktelig trist fordi jeg kan ikke være her mer enn noen dager. Utover det, blir jeg kjempesyk.


Vel vel, nå er jeg hvertfall her og det var veldig rart å komme inn her uten Oscar. I går kveld skulle jeg legge kofferten oppå sengen og kom plutselig til å tenke på at "det kan jeg ikke for der skal jo Oscar ligge". Det stakk litt i hjertet mitt akkurat da. I dag skal jeg ut for å lete etter vårtegn, dvs om snøklokkene er kommet. Det er en risikosport jeg skal igjennom pga den brukne tåen. Den verker ganske godt og jeg skulle vel egentlig holdt den i ro, men av og til MÅ man bare ut og gå.

Planen (ikke "plagen" som jeg kom i skade for å skrive...) er å være her en ukes tid, men jeg for se hvor lenge helsa holder..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.