torsdag 7. mars 2013

Til den kommende babyen vår

Jeg har ikke vært særlig bra i dag. Våknet opp med blodsukker på over 44 (under at jeg våknet), så i dag har jeg sauset litt rundt. Jeg har kikket på litt småting som vi må kjøpe til den kommende babyen vår, når tiden nærmer seg selvsagt. Det er jo lenge til, men gleden er jo å vindussurfe litt.

I dag har jeg kikket på senger og fant en del fine. Hvilke av disse er din favoritt. Jeg liker alle sammen på hver sin måte, men det er alltid greit å høre andres mening.

Når tiden nærmer seg og vi skal begynne å handle, kommer jeg til å legge ut diverse utstyr, slik at dere kan være med å bestemme. Selvsagt blir det en VELDIG fin premie (og dyr - hverfall etter min plan...)

Her er sengene. Det er ingen avstemning enda, bare så det er sagt. Dette er bare en smakebit...

Bristols

Bristols
My Pet shop

My Pet Shop

Pet Shop Girls

Pet Shop Girls

Pet Shop Girls




1 kommentar:

  1. Jeg likte best nr 7. Den ser så comfy ut

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.