torsdag 6. februar 2014

FEIL!!!

SVARTE F... INNI H.....TE!!!!

Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg kommer med slike kraftuttrykk. Joda, vi var på Birkeland og kjøpte røkt pinnekjøtt, hvertfall trodde vi det. Da vi kom hjem isted og jeg skulle legge pinnekjøttet i fryseren viste det seg at DET BARE VAR RØKT, ikke tørket, som vi skulle ha. Jeg er så rasende sint at jeg ser rødt. Den ansatte hos Birkelund skal da for svarte forsikre seg om at hun gir kunden det han/hun skal ha. Ved tvil: SPØR!

Vi har nå brukt over 1 000 kroner på noe vi ikke vil spise. Vi har da for svarte ikke noe sted å tørke dette kjøttet og butikken vil mest sannsynlig ikke ta det tilbake.

Svarte f....

Etter min definisjon så er ikke dette pinnekjøtt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.