tirsdag 11. februar 2014

Bråk


I går kveld var det ekstra ille, og jeg som var så glad jeg var blitt kvitt støyen i høyre øret mitt. Den kom igjen med større kraft enn noen sinne og gjorde det at panikken og angsten tok meg så til de grader at jeg hyperventilerte og gråt.

Jeg er, som dere sikker vet, svært avhengig av stillhet. Jeg elsker stillheten og ser på den som om den skulle bestå av diamanter, da kan dere kanskje skjønne hvorfor jeg var så utspilt igår.

Jeg har veeeldig god hørsel og kan høre bittesmå lyder, som andre ikke kan høre. Spesielt musikk fra naboleiligheter har plaget meg der jeg har bodd tidligere. 


I dag fortsetter brummingen i ørene, men med lavere styrke, så i dag har jeg det litt bedre.







Trim og Sånt
I kveld har vi også gått 6,7 km. Denne gangen merket vi det godt. Vi trodde ikke at vi skulle få smerter siden det gikk så bra igår, men dengang ei. Moffe sin rygg ble forferdelig og det ble ektemannen sin rygg også. Vi regner med at vi kommer til å gå av oss denne smerten om tid og stunder.
Jeg hadde også ganske vondt under føttene. På slutten kunne jeg ikke kjenne noe på undersiden av føttene, men det beror på dårlig fottøy. Jeg håper at jeg skal få mulighet til å kjøpe meg gode joggesko til våren, men jeg er litt usikker på hvilket sort fottøy jeg skal ha.

Har du noen gode sko å anbefale, hadde jeg blitt glad om du ville sendt meg en melding, enten under her, eller via meldingsskjemaet ved siden av innlegget.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.