tirsdag 18. februar 2014

Litt slanking og Bitstrips...


I dag er det en sløvedag. Jeg har hatt skikkelig vondt i ryggen, så jeg har enten sett på film, eller som dere ser, kost meg litt med BitStrips. Jeg skulle egentlig lage middag i dag; soppstuing og poteter pluss grønnsaker, men siden jeg ikke kan stå for lenge om gangen, har jeg utsatt det til torsdag. Jeg eeelsker soppstuing. Det er noe av det beste jeg vet.

Jeg fikk også en koselig telefon fra min mor. Hun meddelte at hun hadde bestilt seg mobiltelefon. Det var jammen på tide. Det er jo greit for henne hvis hun skal med kattene til vetrinær og jeg står på kaien og venter mens båten blir senere og senere.

Når det gjelder slankekuren, er jeg omsider kommet inn på det fjerde hullet i buksebeltet. Yeaay! Da jeg startet kuren, var jeg på det ytterste, så det går nedover med men, men på vekten kommer jeg ikke. Jeg har rett og slett fått vekt-vegring og tør ikke gå på vekten i det hele tatt. Jeg regner hvertfall med at jeg har gått ned litt siden jeg holder meg på 250 til 400 kalorier pr dag. Ifølge vektkalkulatoren som jeg har på mobilen, skal jeg komme ned i 56 kilo om ca 6 uker. Det er første steget, men jeg skal videre nedover. Hvor langt ned, vil jeg ikke si, først må jeg nå mitt første mål...

Vårt overfladiske liv...
Next Year


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.