onsdag 5. februar 2014

Litt nytt

I dag fikk jeg to pakker. 1 fra utlandet og 1 fra Nelly. Jeg synese de er så stilige. Nå er det jo hyper-populært med fingertupp-ringer og jeg eeelsker akkurat disse ringene. Det eneste minuset med disse ringene, er at de har en tendens til å falle av i hytt og pine.
Jeg kjøpte fingertuppringer fra Fanny Lyckmann tidligere og klarte å miste en. Dessverre var Nelly utsolgt for disse ringene, men fikk de inn igjen. Jeg var så heldig at jeg klarte å kapre ett sett. De ble nemlig utsolgt i løpet av noen minutter.

Jeg bestilte også et armbånd fra Michael Kors. Det er kjempefint, men kanskje litt for kraftig for håndleddene mine. Jeg skal vurdere dette armbåndet fremover og se om jeg skal beholde det. Det er også litt langt til håndleddet, men beholder jeg det, skal jeg forsøke å endre størrelsen på det.

Må bare tenke litt...

Midterste ringen kan du få kjøpt Her

Michael Kors armbåndet får du kjøpt Her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.