lørdag 1. februar 2014

Grillz


Det er kommet en ny "mote" blant ungdom når det gjelder tenner. Dette er noe som jeg vil tro stammer fra Bronx, uten at jeg skal si det sikkert. Jeg vet bare at det har vært veldig populært blant rappere.

Grillz er fasetter som settes på tennene. Disse er gjerne gull- eller sølvfarget. Jeg tror faktisk jeg har sett noen med krystaller også. Jeg synes IKKE dette er pent i det hele tatt. For meg ser det ut som om de har skadet tennene og erstattet dem med metalltenner ala "Jernkjeven" fra James Bond.

Det kan godt hende at jeg er for gammel til å like dette, men jeg regner med at dette er ungdommens "protester" mot voksenlivet. Det har jo vært slik i alle år at ungdommen gjør ting som foreldre-generasjonen reagerer på.

Jeg lurer på hvordan de hadde reagert hvis vi, litt eldre hadde begynt å bruke dette.

Kanskje dette hadde vært en måte å få de til å se hvor tåpelig og stygt disse "smykkene" er...





Førstemann ute med grillz



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.