torsdag 6. februar 2014

Jeg har visst arvet...

Neida, det er nok ikke så vel, men da jeg sjekket min gamle bloggadresse dukket denne morsomme meldingen opp:
Er det virkelig noen som tror

"I am Mrs.Halifat Mohammed, a Muslim woman.I have picked you for an inheritance.I am aware that this is certainly not a conventional way of approach to establish a relationship of trust and confidence, but you will realize the need for my action.Please contact me on my private email for more details: halifatmohammed@gmx.com"

Er det virkelig noen som tror at folk fremdeles er så dumme i pappen at de går på slike historier??? Isåfall er de dummere enn hva de har godt av. Jeg elsker å få disse meldingene, da har jeg virkelig noe å kose meg med og le godt av.

Gleder meg til det kommer mer.

For ordens skyld:

Svar ALDRI på slike e-poster. Det er reinspikka svindel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.