torsdag 20. juni 2013

Endret tidspunkt for trekning

Dessverre blir trekningen av vinneren i sommerkonkurransen utsatt til i morgen. Grunnen er at jeg fikk et kraftig diabetes-anfall og falt sammen utenfor butikken på Valla for en time siden og jeg er veldig redusert pga dette.
Jeg merket da jeg var inne på butikken at her er det noe som er iferd med å skje. Ting begynte å bli uklare og jeg klarte ikke å tenke klart. Jeg fikk hvertfall kjøpt 2 brus og 2 sjokolader, men da jeg kom ut, falt jeg sammen på asfalten. Jeg ropte ut om det var noen som kunne hjelpe meg og heldigvis var det en mann som jobbet i hjemmesykepleien tilstede og hjalp meg med å få i meg cola og sjokoladen. I tillegg kjørte han meg hjem.

Jeg er skikkelig glad over at han var der da dette skjedde. Jeg var ikke istand til å ringe min kjære da ingenting fungerte i hodet mitt.

Jeg håper at dere har litt tålmodighet med meg pga dette som skjedde i dag. Jeg LOVER at det blir trekning i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.