tirsdag 11. juni 2013

Er du deprimert og sliten? Sjekk dette

Som dere vet, har jeg slitt med depresjon den siste tiden. Jeg har følt meg matt og forferdelig nedfor. Livet har føltes ganske så svart og jeg har slitt med å komme gjennom dagene. Det har gått så langt at jeg ville gi opp livet.
Disse problemene skyldes ikke min livssituasjon. Det var medisinsk, trodde jeg og fikk rett. Heldigvis var det ikke den bipolare lidelsen min, men derimot mangel på B12.

Jeg var som kjent innom legekontoret i går og fikk B12 i stumpen. Jeg har vært tvilende til dette preparatet og hadde ingen tro på at det ville virke, så det er ikke noen placebo-effekt akkurat. Jeg våknet opp i dag og følte at livet smilte til meg.

Som jeg skrev igår, har jeg en alvorlig B12-mangel.

Selv om jeg har det kjempefint idag, har jeg fått en merkelig effekt. Jeg har innvendige skjelvinger. Jeg regner med at dette vil gå seg til, men skal høre med sykepleieren i overimorgen. I morgen kommer jeg meg ikke til legen da jeg skal til tannlegen (bare tanken på dette gjør at jeg skjelver)

Derfor vil jeg anbefale alle som gjerne sliter litt fra tid til annen å sjekke B12-nivået. Kanskje noen sprøyter med dette kan hjelpe deg et stykke på veien?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.