tirsdag 4. juni 2013

God morgen!

I dag blir det en nydelig dag. Litt kaldt, men dog. Jeg var oppe kl 0500 og gikk igang med bestillingene for å få disse unna. Her er man nødt til å jobbe konsentrert og effektivt siden jeg har 14 dagers leveringstid, og nå har jeg gått tom for bronsekjeder. Sitter og hopper opp og ned og venter på at jeg skal få disse i posten. Har bestilt både fra Norge og Kina. Grunnen til at jeg også bestiller i Norge, er at leveringstiden i Kina er litt uviss. Jeg kan få varene alt fra 1 uke til 2 måneder. Så snart jeg har fått disse, vil anhengene som jeg har postet under her bli offisielt lagt ut for salg. Det er kjempegøy å holde på med disse.

Morgenfint over Kalandsvatnet i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.