lørdag 22. juni 2013

SHOPPING!

I de siste dagene har det blitt litt shopping av duppeditter til ferien. Det har blitt nye smykker, ny veske, sko og klær. Jeg må alltid fornye garderoben hver vår og høst i tillegg til at det alltid blir litt nytt til ferien.
I år har vi bestemt at vi ikke skal gi hverandre gave på bryllupsdagen. Vi har jo ett års bryllupsdag den 29. juni. Det blir ferien som blir bryllupspresangen iår. 2 uker på hotell og masse opplevelser er ikke å kimse av det heller. Personlig har jeg aldri likt å få gaver på diverse merkedager.Jeg ser ikke vitsen med det faktisk. Jeg blir mer rørt hvis min mann kommer hjem med roser til meg bare på impuls. I fjor hadde vi et sånt perfekt bryllup at det var DET som var bryllupsgaven til oss selv. 

Vel, tilbake til shoppingen. Her er litt av det som har blitt brakt hjem de siste dagene:

T-shirt "Tiger"
BikBok
Type Billig

Jakke
Type Dyr
Stil

Genser "Daredevil"
Type Billig
Stil

Genser "Ugle"
Type Billig
Stil

Jeans ankelbukse
Type Veldig Billig
Cubus

Armbånd
Ekte gull



2 ringer
Ekte gull

Dessverre så husker jeg ikke
hvilken gullsmed jeg kjøpte
disse 3 smykkene fra, da de
er noen år gamle, men de er
hvertfall Type Dyr



Veske Guess
Bagorama
Type Ganske så dyr....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.