onsdag 26. juni 2013

Siste dagen

Så er vi kommet til den siste dagen før avreise (håper hvertfall det). Nå går det mot slutten av pakkingen. Det er bare dosettene og nistesmøringen som står igjen. Jeg håper virkelig at vi kommer avgårde imorgen. Tennene mine har gjort hva de kan for å stoppe ferien, men Moffeliten gir seg ikke. I dag var jeg en snartur til tannlegen for å fikse den tanna som ble ødelagt igår. Det viser seg at det ikke er så mye igjen av den og jeg ble enig med tannlegen om at den skal fjernes når vi kommer igjen fra ferien. Nå er det altså 2 jeksler som skal ut.
Det er reultatet av anorexi/bulimi, som jeg hadde for 30 år siden samt brusdrikking. Jeg har dessverre ikke klart å kutte ut svineskapet enda (brusen altså). Dette sammen med tannlegeskrekk er jo ikke så bra for tennen og tennene mine er begynt å bli ganske så dårlige. Jeg har fått beskjed av tannlegen at jeg ikke skal spise hard mat slik som knekkebrød, epler og brødskorper, så det blir å skjære vekk brødskorpene og spise med framtennene.

Jaja, det går vel det og...

Nå blir det ikke mer blogging før tidligst i morgen kveld. Kanskje jeg blogger litt via mobilen. Jeg får se.






Nye solbriller til ferien

Da sees vi litt senere og ikke glem å kose dere i sommer. Snart er det jul vet dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.