mandag 24. juni 2013

St. Hans...? Ooops...!

Tror det er første gangen dette har skjedd. Vi hadde rett og slett glemt at det var St Hans i går. Tanken var ikke i hodene våre i det hele tatt. Jaja, vi feirer ikke St Hans likevel.

Grunnen til forglemmelsen er nok at vi har vært så fokusert på ferien og ikke har hatt tid til å tenke på noe annet.


Var en tur innom apoteket også for å hente Glucagon og blodsukkerstrimler. Det var "tomt"på resepten for blodsukkerstrimlene, så imorgen må jeg ringe legen. Jeg håper virkelig at jeg får resept på dette uten at jeg må innom legekontoret. Det er nemlig kommet nye og strengere regler når det gjelder utlevering av disse strimlene (fatter ikke hvorfor). Nå må legen skrive på resepten hvor mange strimler en bruker PR DAG (!!!). Går en over det angitte antallet, er en nødt til å betale for strimlene selv. Slik tolker jeg hvertfall reglene.

Hvorfor i helsike skal vi kronisk syke bli økonomisk straffet hele tiden???

Etter at jeg kom hjem fra byturen, har jeg fått kraftig tannverk, så nå må jeg antagelig løpe til tannlegen rett før ferien. Det er nå utgjort også. Da må jeg mest sannsynlig trekke ene jekselen og det tar noen dager før en blir restituert etter et sånt inngrep. Blir det trekking, krever jeg å få lystgass.

Det er nå pokker hvordan ting skal skjære seg rett før vi skal reise....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.