tirsdag 25. juni 2013

Trenger noen som kan tenke på meg...

...når jeg sitter i tannlegestolen idag. Det blir mest sannsynlig trekking, men uten lystgass. Skal jeg ha dette, må de beregne mye lengre tid. Jeg gruer meg så mye at jeg går rundt og hyperventilerer mens jeg innimellom har sånn tannverk at jeg nesten er lammet i halve ansiktet.


Min kjære har snakket som vidt om å utsette ferien til august pga av dette, men ikke tale om. Vi SKAL dra på torsdag, UANSETT (tror jeg). Smertene går vel over etter noen dager og hvis jeg tar med meg Paralgin Forte på turen, tror jeg at det skal gå bra.

Det som KAN skje, er at det kan komme komplikasjoner etter at tannen er fjernet. Jeg har hatt det før og da var det infeksjon som satt seg i såret etter tannen. Jeg håper at jeg evt. kan unngå dette ved å skylle munnen med Corsodyl.


Når jeg kommer hjem igjen og hvis jeg klarer å stå på beina, skal jeg gå igang med å lage noen karbonader og koke noen egg som skal være en del av nistematen på reisen. Jeg har litt igjen å pakke, så akkurat pakkingen tror jeg skal gå unna på noen minutter.

Vær så snill - Send meg gode tanker mellom kl 1530 og 1630. Da sitter jeg i tannlegestolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.