mandag 24. juni 2013

Pakking, pakking og 1 stk sprøyte

Det er dèt som står på programmet idag. Sprøyten er en ny B12 injeksjon. Det blir antageligvis den siste før ferien. Jeg skal egentlig vært og tatt en til på onsdag, men siden vi skal dra torsdag morgen, tror jeg ikke jeg har tid til det.
Har akkurat hevet i meg litt frokost og skal snart hoppe inn i dusjen.

I går startet jeg pakkingen. Jeg er helt ELENDIG når det kommer til den "sporten". Jeg pakker alltid ned for mye. I tillegg til klær, toalettsaker og sminke, har jeg pakket ned 6 par med sko (!). Jeg skulle ønske det var noen som kunne lære meg pakkekunsten. Det ser ut som om det blir hele 2 kofferter på meg denne gangen. Stønn!


Tror jeg må leie inn en kammerpike
til neste år...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.