lørdag 1. juni 2013

Tung dag.

Det har vært en litt tung dag i dag. Jeg brøt faktisk sammen på grunn av en liten fisebagatell. Som regel er jeg ganske tøff, men jeg har slitt ganske kraftig med nedstemthet den siste tiden. Det er jo merkelig at slikt skal skje nå når sommeren har kommet og alt skal være lyst og godt. Jeg har tenkt at "dette går jo over", men det har det altså ikke gjort. Jeg skal bestille time hos legen min på mandag. Jeg er nødt til å finne ut om jeg trenger mer av medisinen som jeg tar for den bipolare lidelsen min. Liker ikke å øke dosen da jeg blir utrolig, vannvittig trøtt av den og går mer eller mindre rundt som en Zombie på formiddagen.

Jeg har hatt det utrolig travelt den siste tiden og det kan være grunnen til at jeg sliter litt. Jeg har jo ikke tid til å puste engang og husarbeidet hoper seg opp fordi jeg er dårlig i ryggen og generelt sliten.

Jaja, det går seg vel til etter hvert. Det pleier det å gjøre, så jeg får leve i håpet..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.