onsdag 5. juni 2013

Ærefullt oppdrag

Jeg har fått et ærefullt oppdrag. Jeg skal lage et par vakre anheng med bilder til en brud, så nå er prestasjonsangsten på topp, men det er sikkert bra. Jo større prestasjonsangst en har, jo bedre arbeid gjør man forhåpentligvis. Jeg gleder meg hvertfall VELDIG til å gå igang med oppgaven.

I går kveld satt jeg og laget noen søte, små gaveesker. Jeg trenger litt mer designpapir fordi de jeg lager nå, skal legges ut for salg på butikken min. Slike esker går fort å lage. Jeg bruker gjennomsnittlig 7 minutter fra jeg begynner til esken er ferdig.
Jeg var innom nettbutikke til Panduro for å se hva de har av papir. TYPISK, alle papirblokkene med det mønsteret jeg skulle ha, var utsolgt eller gått ut av produksjon.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.