søndag 9. juni 2013

Herregud! Går det an???

Jeg har gjort ferdig noen av smykkene som skal sendes ut, og har gjort det kunststykket og antagelig kastet dem i søpla. Jeg er så sur og frustrert over meg selv samt fortvilet fordi det var ganske store smykker og jeg kan ikke skjønne hvordan de har klart å havne i søpla.

Grunnen er mest sannsynlig at da jeg var ferdig for dagen i går med smykkearbeidet, ryddet jeg av arbeidsbordet og når jeg rydder, har jeg gjerne ting som skal kastes i samme hånden som det jeg skal ta vare på (akkurat det skal aldri skje igjen). Jeg har sendt medling til kunden om at leveransen vil bli litt forsinket og håper at hun er litt tålmodig. Jeg kommer til å legge ved en "Takk-for-tålmodigheten-gave".

Når slike ting blir borte, blir jeg utrolig stresset. Jeg tømmer esker og poser og har slettes ikke tid til å legge ting på plass før jeg har funnet det jeg leter etter og som vanlig finner jeg det ikke. Jeg får sette min lit til min mann, han er verdensmester i å finne forsvunnede ting.

Jeg har heller ikke tid til å lage middag i dag. Det får bli noe Take Away til en forandring.

Jeg krysser fingre og tær og ber til høyere makter om at de må dukke opp i løpet av dagen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.