tirsdag 18. juni 2013

Moffeliten, The Natural Icon...

Hihi. Jeg klarer ikke å la være å harselere over disse personene i min nærhet som har bestemte meninger om hvordan jeg skal se ut og oppføre meg. Derfor har jeg bestemt meg for å vise mitt Naturlige Jeg, siden de mener at jeg burde droppe sminke og frisør.

Etter alle disse "gode rådene", har jeg bestemt meg for å se mer naturlig ut.

Så, altså. Her er DEN NATURLIGE MOFFELITEN (legg merke til den sexy fotstillingen)

Hva synes dere om min nye stil?





Jeg har en utfordring til dere som mener at jeg burde se mer naturlig ut:

HVORDAN VIL DERE EGENTLIG AT JEG SKAL SE UT?

Spørsmålet er ment for spesielt 3 personer, som har vært veldig flinke å fortelle meg hvordan jeg bør være, så det hadde vært fint om dere ville svare meg. Dere vet selv hvem dere er...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.