tirsdag 10. juni 2014

En bra dag likevel


Trass i den dårlige starten på dagen og nedstemtheten, som jeg har hatt de siste dagen, viste det seg at dette ble en veldig bra dag. Med vannblemmer, men dog.

Selv om dagen begynte ganske panisk, roet den seg. Jeg skulle nemlig til tannlegen i dag for å pusse ned en fylling som var for stor. Jeg satt og slappet av med en kopp kaffe og plutselig løp tiden fra meg. Jeg fikk lagt makeupen. Bruker alltid lang tid på den siden jeg er så gammel. Mens jeg holdt på med den, ble klokken litt mye og tøtta hoppet i skoene, grep vesken og ektemannen og kom seg i bilen.

Jeg var jo altfor sent ute og jeg måtte sende ektemannen i forveien for å si fra til tannlegen at hustruen kom til å bli noen minutter forsinket. Jeg kunne ikke ringe. Mobilen lå igjen hjemme. Det gjorde også husnøkler, insulin, blodsukkerapparet og måleutstyr. Jeg var bare et par minutter forsinket til avtalen, men tannlegen var også forsinket så alt-i-alt gikk det bra.

Da jeg var ferdig der, tok vi oss en tur til Lido for å ta en kopp kaffe før vi dro hjem. Vi ventet ganske lenge før vi kjørte da vi ikke hadde særlig lyst til å komme midt i rushtrafikken. Det var utrolig koselig å være kjærester på  kafe igjen. Vi er så opptatte begge to og det er sjelden vi har mulighet til å spise ute samtidig.

I kveld har vi vært å kjøpt en mengde frukt og bær da Moffeliten skal i gang med smoothie-kunster i morgen. Jeg er nødt til å få i min kjære litt frukt og grønt siden jeg har klart å smitte han med forkjølelsen min. Stakkars han. Dette er andre gang jeg klarer å smitte ham med forkjølelses-virusene mine, men det måtte nå komme det også.

Nå skal jeg putte litt medisin i meg og ektemaken og så tar vi natten.

Drøm søtt alle sammen §:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.