onsdag 4. juni 2014

Hvorfor ødelegge seg...?


Det har jeg aldri forstått. Jeg skjønner at noen vil fikse på utseendet sitt, til og med jeg har planer om dette, men her ligger det et stort MEN. Det går an å gjøre det smakfullt og det går an å ødelegge seg helt med restylane/botox. Litt botox her og der samt restylane i lepper som er veldig smale i utgangspunktet blir fint. Det har jo mye å si hvilken klinikk man går til også.

Selv kunne jeg tenkt meg litt botox i sinnarynkene som jeg har mellom øynene og i smilerynkene som jeg har RUNDT øynene. Når jeg smiler, ser det ut som det er to vifter som brer seg ut på hver side av ansiktet og jeg liker det IKKE. Derfor forsøker jeg å smile minst mulig på bilder.
I tillegg kunne jeg tenke meg å få "nye" tenner. Ikke gebiss, men kunstige som settes oppå roten. Det er vel krone det heter eller noe sånt. I tillegg ville jeg ha rettet opp tennene mine. I profil står tennene i overkjeven rett ut og jeg haaater det!


Det jeg har bitt meg merke i, er at noen bloggere, som i utgangspunktet er utrolig vakre, velger å endre på utseendet sitt. Nå snakker jeg om unge bloggere og det er vanvittig trist at de velger å gjøre dette. Jenter på noen og tyve trenger ikke å fjerne rynker, få større bryst, lepper og/eller rumper, men nå er jo jeg en "gammel" dame i forhold til disse og er nok ikke i stand til å sette meg inn i deres liv og tanker om kropp og utseende. Jeg synes bare det er veldig trist. Ungdommen er vakker og skal være vakker uten å måtte ty til operasjoner.

I dag tenkte jeg å ta for meg forstørrelse av lepper. Hva er det egentlig som får jenter OG gutter (ja, det finnes faktisk gutter som tar restylane også) til å ville ha lepper som Dolly Duck? Har de en formening om at det er sexy? Store lepper kan være sexy, men da må de være store fra naturen sin side og ikke blitt store ved hjelp av inngrep.
Jeg har selv hatt hovne lepper pga allergiske reaksjoner på mat og jeg kan garantere at dette ikke er behagelig. Jeg vil tro at det vil kjennes likt ut for en som har fillers også. Jeg har hentet en del bilder fra nettet, som viser leppeforstørrelser som har gitt katastrofale resultat.

Vil DU ta sjansen på å se sånn ut?

1. plass

2. plass

3. plass

4. plass

5. plass

6. plass

7. plass

8. plass

9. plass

10. plass

Dette er bare så trist...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.