onsdag 18. juni 2014

Fornuft og Følelser


Denne boktittelen passer godt i dag. Vi antar nå at han er ferdig operert og ligger på Oppvåkningen. Hvordan det har godt, vet vi ikke. Han lovet at han skulle ringe når han var kommet til seg selv. Det som er rart, er at det ser ut som om han ringte 06:08 i dag tidlig, men vi har ikke hørt telefonen. Han skulle ringe mor når han som sagt var klar, så det er rart at han ringte til oss "midt på natten".

Det er litt kaos i følelsene i dag. Det ene øyeblikket er vi veldig glade og spent på gode nyheter. Det andre øyeblikket sier vi "tenk om han er nødt til å reise hjem med uforettet sak". Vi har også svært dårlig samvittighet fordi vi ikke var til stede på Rikshospitalet. Jeg vet selv at om jeg skulle gå igjennom en slik stor operasjon, hadde jeg vært veldig glad for å ha noen nære rundt meg.

VI HÅPER AT ALT HAR GÅTT BRA!

Hvis ikke, hadde vi vel kanskje hørt fra sykehuset...?

Som dere skjønner, er følelsene våre svært kaotiske i dag og det er en smule slitsomt da vi ikke får til å gjøre noe som helst og bare går rundt oss selv - det ene øyeblikket overlykkelige og det andre øyeblikket, svært urolige. Jeg har time på Haukeland til diabeteskontroll i dag, men har svært lyst til å avlyse timen slik at jeg kan være tilgjengelig på telefonen hele dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.