torsdag 19. juni 2014

Telefon til Rikshospitalet

I dag ringte jeg Rikshospitalet og de kunne fortelle meg at alt hadde gått fint. Operasjonen gikk knirkefritt og han har det bare fint selv om han fremdeles får sterke smertestillende og sover for det meste. Det er jo klart at han og kroppen hans trenger tid til å komme seg etter en slik stor operasjon. De åpner jo så og si hele torsoen under inngrepet.

Vi er utrolig glad og lettet akkurat nå og selv føler jeg at jeg har lyst til å danse rundt på gulvet og henge i lysekronen, men jeg tror det er fordi jeg har tatt en Sobril. Nervene har vært mye på høykant idag og jeg har liksom ikke klart å konsentrere meg om ting som skulle gjøres. Noe har jeg hvertfall fått gjort. Jeg har kjøpt en aldeles nydelig, hvit sommerkjole. Bilder av denne vi komme senere. Gleder meg til å vise den.

Det ble litt annet kleskjøp også, men jeg skal se om jeg klarer å få tid til å ta bilder av disse også og få lagt dem ut på bloggen. Jeg har nemlig kjøpte en bukse en skulle tro ikke passet damer i vår alder, men den er perfekt, så gled dere.

Moffeliten er glad og lettet
I morgen blir det neglesalongen. Det skal bli godt å få ferieneglene på plass. Jeg er veldig lei av å farte inn til sentrum hver eneste dag og det skal bli godt å få en liten frihelg fra dette.

Selv om klokken er 19:30, er Moffeliten utrolig trett. Det ble ingen søvn i natt og jeg går derfor rundt som en Zombie. Nå er det å hoppe i pysjamasen, ta kveldsdosen med medisin og så finne senge.

God natt og sov søtt alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.