mandag 16. juni 2014

Omsider ble det en header


Så ble det en header denne sommeren også. Etter å ha vridd hodet for å komme på et design, klarte jeg endelig å få til et også. Jeg forsøkte flere, men ble egentlig aldri fornøyd. Den jeg la ut i mai, synes jeg var dårlig. Den som kom etterpå, var fra i forfjor og kjedelig. Dessuten så jeg ut som om jeg hadde snus i kjeften pga det rare smilet (snuser ikke. Bare så det er sagt). Nå er designen endelig.

Det er bare en liten justering som er gjort og det er at fargen på genseren jeg har på meg, er endret. Det er enkelt å få til når hovedfargen er svart, grå eller hvit.

Jeg har også sittet og laget headere for høsten og advent og jeg tror jeg må si at jeg er fornøyd med resultatet der også. Å lage header er kjempegøy og jeg funderer nå på om jeg skal lage en tutorial slik at hvis det er andre som har lyst til å lage header til bloggen sin, kan lære seg det, men det blir ikke før til høsten. Det er grenser hvor mange ideer og tanker man kan ha i hodet samtidig.

I tillegg har jeg små planer om kanskje å lage en portrett-tutorial. Ikke for at man skal endre på utseendet sitt, men for at mange, som jeg, ikke synes de er så pene på bilder. Det er faktisk lov å forbedre trekkene sine littegrann, så kanskje det kommer et innlegg om dette også.

Jeg har jo holdt på med PS Elements i gudene hvor mange år og gjennom alle disse årene, har jeg jo lært meg litt triks, som er greie å ty til når man vil få fram trekkene og uttrykket i ansiktet.

Vi får smøre oss med tolmodighet, så få vi se hva som kommer.

Ha en solrik dag så lenge. §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.