onsdag 25. juni 2014

NEEEEEIIIIIIIIII!!!!!!!!!!

Er det MULIG???? Inni svarte granskauen altså!

Jeg har fått tannverk. Nå spøker det for ferieturen og jeg kommer ikke til å sove inatt. Håper virkelig jeg får komme til imorgen. Det som er rart, er at jeg verker i en tann som er rotfylt. Nerven er altså død, allikevel verker jeg. Det kan være betennelse, iallfall håper jeg det. Jeg orker ikke mer tannlege nå. Har jo brukt en formue hos han den siste tiden.

Jeg er så frustrert og full av smerter akkurat nå, at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på. Har puttet i meg 2 paracett og håper at det kan holde smerten unna til i morgen. Jeg er så desperat av smerter at jeg faktisk har tatt en Selexid, som er en antibiotika mot urinveisinfeksjon. Det skader jo ikke å prøve.

SØREN OGSÅ!!!!

2 kommentarer:

  1. Aud F. Aleksandersen26. juni 2014 kl. 08:19

    Håper inderlig at du får hjelp i dsg ! Ønsker deg en deilig og avslappende ferie uten uhell og sykdom. Klem fra Aud.

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Har fått time kl 14:15 idag, så får vi håpe han klarer å fikse det...

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.