mandag 30. juni 2014

Mandag

I dag bærer det videre mot Sverige, etter at jeg har vært hos BeautyTrend i Asker sentrum for å fikse neglen som knakk i går. Nå er Skeptiske Moffe igang med tankevirksomheten igjen. "Er de flinke NOK i denne salongen?" "Det er jo grådig billig og billige negler ER faktisk dårlige negler", "Jeg vil tilbake til Bergen for å fikse neglen istedet for å dra på ferie", "Jeg kommer til å få en utrolig stygg negl" osv osv. Disse tankene er typisk for meg. Jeg er født så skeptisk at jeg faktisk måtte tas med tang for å overhode komme meg ut. Når skal jeg slutte å være så¨skeptisk til nye ting?

Jeg er faktisk litt småsur i dag og. Jeg er trøtt etter å ha sovet dårlig i natt og blodsukkeret har gått sine egne veier. Jeg er psykisk sliten og kroppen er hoven fordi jeg antagelig har en saltbalane som har gått amok.

Jaja, det går seg vel til utover dagen når vi har kommet over grensen.

Håper jeg. Grrrmf....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.