søndag 13. juli 2014

Et nytt og bedre liv. Tror jeg...

Dette er den første dagen i mitt nye og bedre liv. Tror jeg hvertfall. Slankingen er igang for fullt, det er ryddingen ut fra bagasjen også. Så langt, så bra. Da jeg var på vekten i dag tidlig, hadde jeg øynene lukket fordi jeg ikke ville se den grusomme sannheten, men den overrasket meg med en gang jeg åpnet det ene øyet og kikket forsiktig ned på vekten - 61 kilo. Jeg har gått ned hele 2 kilo i ferien. Det hadde jeg aldri trodd. Grunnen til dette er nok at middagen kun besto av salat og kokte poteter. Siden denne middagskuren tydeligvis virket, har jeg bestemt meg for å innføre dette som middagsmat til meg selv. Min kjære lager jeg vanlig middag til.

Jeg er veeeldig glad i dag siden vekten viste så lite. Nå har jeg "bare" 5 kilo igjen før jeg når den foreløpige planlagte vekten. Jeg har planer om å gå ned ytterligere 5 kilo, men det får jeg se på. Jeg er jo knøttlita med bein som knapt rekker ned til bakken. Det som er rart, er at det var 2 bukser som var blitt for små, selv om de passet ifjor da jeg veide 65 kilo, så jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. Kanskje flesket har seget ned til rumpen. Gudene vet i min alder.

Noe treningssenter blir det ikke. Kunne faktisk ikke tenke meg å gå på slike steder for å slanke meg. Jeg vil mye heller ut og gå tur og få frisk luft. DET er noe som gir kroppen og sinnet energi og det finnes massevis av treningsapparat rundt omkring i skog og mark. Det er bare å se seg om og bruke litt ideer.
Link

Jeg føler meg ganske så dvask for tiden, men det har jo selvsagt vært fordi trimmingen har vært lagt på hylla pga ryggproblemer både for min kjær og for meg selv. Den intensive trimmingen som vi bedrev i vinter, har bare glidd ut i sanden og sakte, men sikkert har flesket og den dårlige formen kommet sigende.

I dag blir det kun 6-7 km. Vi har ikke lyst til å gape over for mye nå i begynnelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.