onsdag 9. juli 2014

Siste Dagen

Siden dette er siste dagen her og det er over 40 varmegrader på hotellet (jada, vi HAR målt), blir det ingen blogging før jeg er tilbake i Bergen på fredag. Tidligste innlegget kan bli fredag kveld, hvis jeg orker. Hvis ikke kommer det blogginnlegg fra de siste dagene her, på lørdag.

Det er så varmt her inne at vi nesten ikke får puste + at det er høy luftfuktighet ute. På godt nors: ganske så lummert.

I går var vi i Vadstena og skal dit i kveld også for å ta flere bilder. Noen av disse bildene kommer i det første blogginnlegget etter ferien.

Nå skal jeg inn i dusjen og spyle kroppen med kaldt vann og legge meg på noen håndkle på sengen for å la væten tørke. Fin måte å kjøle seg ned på.

Jeg beklager at det blir dårlig med blogging disse to - tre dagene, men jeg håper at dere ser igjennom fingrene når det gjelder dette.

Ha det fint så lenge og nyt sommersolen. Snart er det vinter og regn...

Klemzer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.